sobota, 29 października 2016

Pink coat

Ostatnio dopadła mnie chyba jesienna chandra ! Chłód oraz ciągle padający deszcz wzmagają brak chęci do działania. Gdy robi się szaro to powodów do radości automatycznie mniej. Czytałam, że gorszy nastrój jest spowodowany brakiem słońca - co u mnie się sprawdza! Organizm produkuje więcej hormonu zwanego melatoniną, która jest odpowiedzialna za naszą senność i apatię. Podobno słodycze są jednym ze sposobów na chandrę, zwłaszcza te czekoladowe. Więc dziewczyny mamy dobre wytłumaczenie, gdy chcemy poobjadać się słodyczami ;)

W dzisiejszej stylizacji w roli głównej różowy płaszczyk. Ostatnio brakowało u mnie żywych kolorów, przeważały odcienie szarości. Postanowiłam to zmienić i rozjaśnić naszą ponurą jesień.  Płaszcze są teraz trendem w 2016.  Są one praktycznym, kobiecym i uniwersalnym okryciem wierzchnim. Na pewno nie zabranie u mnie innych fasonów w kolejnych postach. Można je nosić na wiele sposobów. Dobrze wygląda z elegancką sukienką, a także ze zwykłym białym swetrem, tak jak połączyłam to ja. W pierwszej propozycji będą do tego szpilki, a w drugiej botki na obcasie. Która wam bardziej przypadła do gustu ? :)










20 komentarzy:

  1. To prawda, jesień jest taka ponura. Nic się nie chce robić, człowiek jest ospały i znudzony. Cudowny jest ten kolor płaszczyka, bardzo rzuca się w oczy :) Moim zdaniem w połączeniu ze szpilkami wygląda bardziej kobieco i delikatnie <3
    http://ciszamysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny plaszczyk. Duży plus za ten kolor bo ludzie jesienią boją sie kolorów albo patrzą się na Ciebie krzywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny płaszczyk.

    http://modaialex.blogspot.com/2016/07/sposoby-na-nude-1.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień to jedna z moich ulubionych pór roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor płaszczyka! Idealnie wspólgra z szarością! :)
    http://milleremilia.blogspot.com/2016/11/claresa.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, blog bardzo estetyczny. SupeR!

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz ładny, ale kolor nie w moim stylu! ;) stylizacja bardzo mi sie podoba. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość ludzi woli zdecydowanie odcienie szarości, ponieważ taki kolor jest dla nich za odważny :)

      Usuń
  8. Przecudny płaszczyk, a szczególnie jego kolor!
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny płaszcz, ale osobiście nie odważyła bym się na taki róż <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może kiedyś się przełamiesz do tego koloru :)

      Usuń