sobota, 8 października 2016

Long sweater

Wiedziałam, że to będzie dobry dzień już od samego rana i już wtedy zaczęłam planować, jak najlepiej wykorzystać ten czas. Popołudniu zabrałam ze sobą aparat, dobry humor i poszłam z siostrą pstrykać fotki. Przy okazji mogłam spędzić z nią parę chwil, a tego bardzo nam brakowało :)

Mamy już październik, jesień przyszła do nas szybko, chyba szybciej niż się niektórzy spodziewali. Wieczory są już chłodne, więc sezon na herbatkę pod ciepłym kocem uważam za rozpoczęty ! :)

Przez dłuższy czas nie dodawałam żadnego postu, dlatego dzisiejsza stylizacja jest już w nieco jesiennym klimacie. Długi, luźny sweterek i sneakersy z frędzlami, które na pewno już znacie. Są teraz chyba w każdym butiku. Do tego ramoneska, podarte spodnie i gotowe. Prosty, wygodny, a przede wszystkim bardzo ciepły outfit. Dla takiego zmarźlucha jak ja, to prawdziwe zbawienie :)



















19 komentarzy:

  1. Super wykorzystałaś dzień też bym chciała tak wyjść na sesje, ale nie mogę, bo u mnie w Gdańsku ciągle pada i na dodatek jestem chora, więc o takich przepięknych zdjęciach jak twoje mogę pomarzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, niedlugo pogoda się polepszy :) życze zdrowka :)

      Usuń
  2. ślicznie wyglądasz !
    Sama bym chciała zdj na dworze ale nie ma nikogo kto by je mi zrobil :(
    Pozdrawiam,Lu

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! :) Dołączam do grona obserwujących.
    Pozdrawiam i zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter bardzo ładny, ale większa uwagę przykuwa torebka - piękna!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Śuper. Bardzo fajnie wszystko połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są takie buty z frędzelkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale torebka czadowa!!! <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter swetrem, ale spodnie... <3
    też chcę taką ładną pogodę ... :C

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u mnie też coś się pogoda pogorszyła ostatnio 😟

      Usuń
  9. Ja tak bardzo nie cierpię jesieni, jest taka ponuro i trzeba się ciepło ubierać :(
    Twoja stylizacja wygląda bardzo ładnie, torebka jest nieziemska <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe też nie lubie, bo jestem zmarźluchem nr 1 😄 dziękuję ☺

      Usuń