niedziela, 25 grudnia 2016

Gray winter

Witam po dłuuuugiej przerwie!
Niestety z powodu braku czasu nie mogłam dodawać nowych postów. W klasie maturalnej wbrew pozorom najwięcej nauki. Postanowiłam skorzystać z przerwy świątecznej i dodać coś na szybko. Stylówka bez wcześniejszych przemyśleń, raczej spontaniczna. Dominują ciemne kolory. Czarne leginsy, czarny płaszcz i czarne kozaczki, u mnie to chyba już zawsze czarny będzie górą! Dla rozjaśnienia tego outfitu dodałam różowy sweterek pod kolor paznokci :)

Chce Wam jeszcze złożyć życzenia, abyście zawsze były szczęśliwe i zadowolone z siebie, dużo pieniędzy, szczęścia i sukcesów na nowy rok oraz zdrowia i pomyślności! :)















18 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdjęcia, mam taką samą chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zimowy look :) Wyglądasz cudownie w takim fasonie płaszcza :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam szalik:D no może troszkę różu w nom jest:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny szal jak i ogólnie cała stylizacja ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęscie matura już prawie rok za mną!
    Piękny szal, robi całą stylizację, bo ją rozjaśnia i ożywia! Śliczne pazurki! :)
    http://milleremilia.blogspot.com/2017/01/pierre-rene.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszcze, też juz bym chciala byc po maturze :(

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz ;p

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, paznokcie są świetne!
    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń