czwartek, 13 lipca 2017

Red shorts

Witam po dlugiej przerwie! ;) Dzisiaj jest pierwszy dzień od trzech miesięcy kiedy mam czas, żeby wygodnie usiąść, wypić herbate i w spokoju stworzyć nowy post. Gdy człowiek jest ciągle w biegu to taki mały reset jest jak zbawienie. Co prawda mam dwa dni wolnego, ale niestety pogoda za oknem nie dopisuje, abym mogła wypocząć gdzieś nad jeziorem i zrelaksować się na słoneczku...

W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was mega letnią stylizację. Czerwone spodenki z zakładką, czarna bluzka i klasyczne dodatki - czarne szpilki z szarą kopertówką. Cieszę się, że zdjęcia zrobiłam dużo wcześniej, bo jestem tak zabiegana, że nawet nie potrafię w ciągu dnia znaleźć godzinki aby wybrać się na sesję z siostrą. Kiedy miałyśmy do siebie 120km to takie spontaniczne wypady na zdjęcia robiłyśmy częściej niż jak teraz, kiedy mamy do siebie rzut beretem. 

A jak Wam mijają wakacje ? Za dwa tygodnie planujemy z chlopakiem gdzieś wyjechać, więc może polecicie jakieś ciekawe miejsca do zwiedzania blisko Lublina ? Moga być nawet oddalone o kilkanaście km :) 

















8 komentarzy: