wtorek, 9 maja 2017

Jeans jacket with extras

Witam w maju! Pierwszy post w tym miesiącu, ale zrobiony nieco wcześniej - jeszcze w czasie początkowych ciepłych dni. Tak nie mogłam nacieszyć się słońcem, że zdjęcia robiły się same ;)  

A ilu maturzystów ogląda mojego bloga ? Czy Wy też macie taki stres? Choć to pewnie normalna rzecz, w końcu to jeden z najważniejszych egzaminów w naszym życiu.
Powiem szczerze, że ostatnio wszystko mnie przerasta, a w towarzystwie niektórych osób to się nóż w kieszeni otwiera grrr - choć mówią, że i tacy są potrzebni.. ehh. Problemy, problemiki i mnóstwo obowiązków. Na nic nie mam czasu. Jestem zmęczona, ciągle zdenerwowana i prawie nic mi się nie chce. Błahe sprawy zaraz wywołują u mnie złość. Pewnie powiecie, że marudzę no ale tak właśnie jest. Mam nadzieję, że to tylko jakieś wiosenne przesilenie, a już niedługo wraz ze zmiana pogody zmieni się moje nastawienie.

Co modne tej wiosny ? Pastele, naszywki, hafty.. no i jeans. Jeansowe katanki już podbiją internet. A co ja dziś mam dla Was?- Zwyklaczka, miejskiego zwyklaczka. 
Jeansowa kurtka w połączeniu z białymi spodniami i koszulka w paski. Do tego torba a'la Celine, jeansowe espadryle i miejski outfit gotowy ;)












24 komentarze:

  1. Biel zawsze świetnie wygląda a ty to potwierdzasz a torebka jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Biel jest praktyczna, można łączyć prawie ze wszystkim ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam dżinsowe kurtki, twoja jest świetna! Piękne zdjęcia, będę wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale cię rozumiem, bo sama borykam się ze złym samopoczuciem. Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczmy na to, że szybko nam przejdzie ;) dziękuję ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam kurtki jeansowe, sama ostatnio zaopatrzyłam się w jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana dasz radę z maturą! Super look. Skąd jest torebka?

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dodanie otuchy ;) torebka upolowana na targach w Warszawie ;)

      Usuń
  6. Na wiosnę jasne spodnie jak najbardziej na tak, wyglądasz świetnie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nie tylko ładna ale i bardzo wygodna :)

      Usuń
  8. Uwielbiam naszywki na ubraniach, dzięki nim nigdy ubrania nie wyglądają nudno! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam takich właśnie spodni, mega!<3
    Skąd są?:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Bershki, ale teraz to wszędzie możesz takie spodnie znalezc ;)

      Usuń
  10. Ja w tym roku pisałam już maturę, jeszcze czeka mnie ustny angielki i koniec tego stresu. Świetna kurtka! :)

    https://ariicoco.blogspot.com/2017/05/before-dark.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zazdroszcze, też juz bym chciala byc po wszystkich maturach prawie ;) dziękuję ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam takie połączenie!

    OdpowiedzUsuń