wtorek, 4 kwietnia 2017

Pastel colors

Z tak pięknego dnia nie można było nie skorzystać. Długo nie trzeba było namawiać na wyjście. Widząc za oknem taką pogodę szybko poszłyśmy na spacer wokół jeziora, a pomysł na bloga przyszedł nam sam. Nie wiem jak u Was, ale mnie słońce mega motywuje, od razu chcę mi się wstać i działać. Jakby nie patrzeć promyki dodają mnóstwo energii. Dlatego życzę Wam samych pogodnych dni, które będą zachęcały do ruszania się z łóżek i pozytywnego nastawienia! :)

Dzisiaj pokaże Wam białe spodnie w towarzystwie pasteli - tego jeszcze nie było w moich postach. Pudrowy sweterek i pudrowe mokasynki, które w tym sezonie rządzą w mojej szafie. Do tego bordowa torebeczka i voila !

Nie ma co się rozpisywać. Zostawiam Was z nowym postem, do zobaczenia :)








29 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, szukam wszędzie białych spodni a nie mogę znaleść :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje kupilam w bershce ale teraz to prawie w każdym sklepie możesz je znalezc :)

      Usuń
  2. jakie śliczne mokasynki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja - póki pogoda piękna trzeba ją wręcz wykorzystywać :D śliczna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka niesamowita! A widoki to już w ogóle, powalają na kolana. Pozdrawiam
    http://kiniiuxxphotos.blogspot.com/2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zachwyciło to miejsce chociaz w rzeczywiatosci duzo piekniejsze :) rowniez pozdrawiam

      Usuń
  5. Cudowna stylizacja :)
    Masz bardzo ładna figurę :)

    + dodaje do obserwowanych :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje??

    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :) szukam białych spodnie, Twoje są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w bershce, ja tam kupilam :) widzialam tez w sinsay i new yorker ;)

      Usuń
  7. Torebka śliczna ;) Zdecydowanie dopełnia stylizację.
    Zapraszam do mnie :D https://julia0933.wixsite.com/killeroffemininity

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny pastelowy look!
    Mokasyny to strzał w 10 i te frędzelki :D, SUPER!
    Buziaki ;*
    www.fashionbyfeather.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja także jestem oczarowana tymi mokasynkami :)

      Usuń
  9. Wyglądasz świetnie, tak lekko i wiosennie :) Bardzo fajny look
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się ta torebeczka , ma bardzo ładna kolorystykę:)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. pogoda piękna trzeba ją wręcz wykorzystywać

    OdpowiedzUsuń
  12. Do twarzy Ci w tym pastelowym kolorze ;) ostatnio kupiłam sobie białe spodnie i Wiem, że muszę dokupić jeszcze taki sweterek, bo bardzo podoba mi się to zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło ,że zainspirowałaś się. Pozdrawiamy !;*

      Usuń