wtorek, 5 lipca 2016

Holiday

Pogoda dzisiaj na plus. Można wskoczyć w krótkie spodenki i się nie ugotować. Chociaż za oknem trochę ponuro to mnie nie zniechęca do pracy. Do tej pory moje dni wole przepełnione są obowiązkami od A do Z, nie da się nudzić! dlatego pisze dla Was krótki post i lecę pomagać babci. 

Pokaże Wam stylizację, która na pewno rozjaśni ten pochmurny dzień i wprowadzi troszkę słońca.  Outfit jeszcze z niedzielnego wypadu nad jeziorko. Biała boho hiszpanka i szorty z wysokim stanem, a do tego delikatne błyszczące sandałki i gotowe :)

A Wam jak mijają wakacje ? Macie może już jakieś posty 'Holiday' z Waszych wypadów ? Chętnie obejrzę !















31 komentarzy:

  1. Śliczna bluzeczka :* <3
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzeczka <3
    Kocham takie wakacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja na lato. Heh niestety moje wakacie kończą się w malinach.
    Niedaleko mojego domu :( spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Przepięknie ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna z Ciebie dziewczyna dlatego wszystko wygląda pięknie .

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz!
    U mnie na razie postów z wakacji nie ma, pojawią się dopiero w sierpniu z mojego wyjazdu do Francji :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam niecierpliwie, bo uwielbiam Francje :)

      Usuń
  7. przepiękna hiszpanka i świetne sandałki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne zdjęcia! prawdziwie wakacyjny klimat! :)
    http://www.dresslink.com/effective-clays-facials-blackhead-remover-mask-acne-deep-cleansing-black-mask-p-25543.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałyśmy się uzyskać taki klimat, dziękuję :)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie Ci w tej stylizacji, ja post wakacyjny dodam w trakcie mojego pobytu w Niemczech w Berlinie, jak będę u mojej cioci ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w takim razie czekam na post ;)

      Usuń
  10. te bluzeczki bez ramion to hit sezonu. świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie pogoda nie dopisuje ostatnio niestety. Śliczna stylizacja i zdjęcia! ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie wakacje również pracowite, jestem w trakcie remontu. :) Ta bluzka jest świetna! :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie pogoda nie dopisuje od kilku dni... A u ciebie piękne zdjęcia. :) Tak samo jak stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta bluzeczka<3
    Prosty zestaw, ale ma moc<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń