niedziela, 5 czerwca 2016

Anchor & Stripes

Wraz z początkiem czerwca tempo mojego życia wzrosło dwukrotnie, wyczuwam już zbliżające się wakacje. Świadomość, że upragniona przerwa idzie wielkimi krokami, nastawia mnie pozytywnie do działania. Wysoka temperatura sprawia, że chce mi się robić wszystko, najlepiej na raz. Jeszcze 2 tygodnie intensywnej nauki i będzie można w końcu odpocząć. Wraz z większą ilością czasu mam nadzieję, że będzie też więcej postów. W głowie mam już pełno pomysłów, teraz tylko czekać do połowy czerwca :) 

A teraz zostawiam was z nową letnią stylizacją. Piszcie jak wam się podoba :)












18 komentarzy:

  1. Ja też tylko czekałam na wakacje, aby móc poświęcić więcej czasu na bloga :)
    Ale swoje mam już od maja ;D Powodzenia w ostatnich dniach szkoły!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia ! Rewelacyjny look ;3 Design bloga - Nieziemski <3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka cudowna!
    Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie naszczęście wolne mam już od 14 czerwca :) Świetna stylizacja! Obserwuje.
    Mska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara, nas męczą do końca :)
      Dzięki Bardzo :)

      Usuń
  5. Bardzo letnio i nadmorsko :D

    Super! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamiar, zeby tak to się kojarzylo :)

      Usuń
  6. Cudowna stylizacja, ja również nie mogę się doczekać wakacji i chwili wytchnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już od kilku dni mam "wolne" na lekcjach, nawet tych ciężkich typu fizyka są luzy, a uczniowie chodzą w kratkę. Śliczna stylizacja.
    Obserwuję.
    http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta stylizacja.Boska bluzeczka,idealna na wakacje.Obserwuję Pozdrawiam

    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentujesz.
    Najbardziej podobają mi się spodenki.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń